تولده آقایی


دفتر خاطرات منو عشقم

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

92.9.24

تولدتتتت مبارککککککککک نفسه من

اولین تولدی که باهم بودیم 24 اذر بود شبه قبلش راس ساعت 12 که میشه روزه بعد داشتیم اس بازی میکردیم

من - حسینم؟

عشقم - جونه دلم...

من - تولدت مبارک عشقممممممممممI Love YouIn LoveIn LoveIn Loveایشالله همییییییشه کنار هم بمونیمو سالم باشیم تولدت میارک نفسم

 

عشقم- واااااااااااااااییی مرسیییییی غزالم .عاشقتم In Love

من- تازه به غیر از اون کادویی که بهت دادم 1 چیزه دیگه هم واست اماده کردم اخه نمیدونستم قراره 2 بار قبله تولدت همو ببینیم

www.hamdame.tanhaei.loxblog.com

این ادرسه وبلاگیه که توش همه جمله هایی رو که واسم فرستادی رو اونجا نوشتم امیدوارم خوشت بیاد زندگیم

عشقم-مرسیییییییییی نفسیییییی

من - اما الان نمیریاااااااااا بذار صبح با پی سی برو اخه اهنگم داره

عشقم - باشه عزیزه دلم

حدود یه ربع باز اس بازی کردیم  بعدش گفتم بریم لالا؟

شب بخیر گفتیم 5 دیقه بعد اس اومد

عشقم - عشششششقم مرسییییییییی خیییییلییییییییی قشنگهههههههههههههههه من دیگه طاقت نیاوردم تا صبح الان رفتم

من -ای شیطووون. همش به خاطره توه حسینم دوست دارم .

این اولین تولدی بود که کنار هم بودیم واسمون دعا کنین که باقیه تولداشم کنارش باشم

 

 



نظرات شما عزیزان:

♫NADIA♫
ساعت11:27---19 خرداد 1393
سلامممممم...
وبت خوشگگگگگله ...
بازم به من سر بزن ...
پاسخ:مرسیییی چشم حتما


♫NADIA♫
ساعت10:34---3 خرداد 1393
ایشالا تا اخر عمر همه تولدا رو با هم دیگه و درکنار هم جشن بگیرین ....

ایشالا......
پاسخ:ishaalaaaaaa mrc


پروین ومیلاد
ساعت20:08---26 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم مرسی از اینکه به وبلاگ ما سر زدی وبلاگت خیلی خوشگله ایشالله شما هم به هم برسین,کلا در کنار عشقت باشی عالیه

منم عاشقشم,لینکت کردم تو هم منو لینک کن

بااسم خودمون

مرسی وبای
پاسخ:خواهش مرسسی ایشالله حتما


يه عاشق
ساعت12:30---21 ارديبهشت 1393
لينكت كردم
مرسي زدي عزيزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ 21 / 2 / 1393برچسب:, ساعت 10:50 AM بـ ه قـلمـ asheghe difune


طراح : صـ♥ـدفــ